وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

عضو هیئت‌رئیسه مجلس: چرا بسیاری از افراد مستحق جزء دهک ۱۰ به شمار آمدند؟| دولت قانون رتبه‌بندی معلمان را اجرا کند

  • کد خبر: ۱۱۸۳۷۸
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
عضو هیئت‌رئیسه مجلس: چرا بسیاری از افراد مستحق جزء دهک ۱۰ به شمار آمدند؟| دولت قانون رتبه‌بندی معلمان را اجرا کند
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه بسیاری از افراد مستحق جامعه جزء دهک ۱۰ به شمار آمدند از دولت خواست تا در این زمینه تجدیدنظر کند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس در نطق میان دستور خود گفت: مباهله عارفه عقیم برای تبیین عقل در دوران سیاه سلطه شرک، ظلم و تعدی بود، مباهله یعنی ایجاد حائل و مرزبندی با هر چه تباهی است، مباهله دفاع مستدل، منطقی و قاطع از حقیقت است، مباهله یعنی در مسیر حق از علت عدد نترسیدن. مباهله فدا نمودن اخص نزدیکان و ایثار اقرب کسان برای پیشبرد اهداف الهی است، کسانی که با دشمن مرزبندی نمی‌کنند یا بجای دفاع منطقی از یک حقیقت از روش‌های احساسی یا غیر قابل دفاع بهره می‌برند، افراد ترسویی که با هیاهوی دشمن دستار سفید بالای سر می‌چرخانند بدون شک از فرهنگ مباهله فاصله دارند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ویژه خوارانی که بجای فداکاری دنبال بهره‌مندی خاص هستند حتما باید در خود اندیشه کنند چرا از این فرهنگ فاصله گرفته‌اند. باز کردن اتوبان ویژه برای آقازادگانی که جز بی‌عرضگی هنر دیگری ندارند کجا و ندای ملکوتی ابنائنا و ابنائکم کجا؟

وی با تاکید بر اینکه یکی از پیام‌های مباهله و غدیر عدم پهلودهی به حمله‌کنندگان به کیان اسلام است، کسانی که به دشمن پهلو می‌دهند کجا و پیام مباهله کجا؟ تصریح کرد: دوستان؛ ایجاد هر گونه اختلاف در صفوف بهم فشرده مردم اگر پهلودهی به دشمن نیست پس چیست؟ افرادی که به آن طرف پیام ذلت دادند که با تحریم به مردم فشار بیاورید تا حاکمیت تسلیم شود آنان که تمام قد در خدمت اربابان سخنان آنان را واگویه می‌کنند، آنان که بجای ارائه راه‌حل جز حرافی هنر دیگری ندارند، آن‌ها که سالیان سال ادعا می‌کردند ما ژنرال داریم و این چاه ویل را برای کشور حفر کردند، آنان که آتشفشان نقدینگی سرسام‌آور و در نتیجه تورم بی‌نظیر را به جان کشور انداختند، همان‌ها که کشور را با ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و فقط ۵۰۰ هزار میلیارد بدهی اوراق و نقدینگی ۴۵۰۰ میلیارد تومانی تحویل دادند، همان‌ها که قیمت مسکن را ۷ برابر کردند و مردم کوچه و بازار را به خاک سیاه نشاندند و بجای عذرخواهی همینک از ملت طلبکار هستند باید در روش‌های خود تجدیدنظر کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: امروز قدرت پهبادی موشکی جمهوری اسلامی تضمین‌کننده امنیت کشور است، ای کاش برخی بیدار می‌شدند و می‌فهمیدند که امروز روز موشک است نه فقط گفتگو، هرچند جراحی اقتصادی دولت موجب شد منابع ملت در جیب عده خاص واریز نشود، اما واقعیت آن است که در نحوه اجرا با مشکلاتی مواجه هستیم که امید است به زودی مرتفع گردد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بسیاری از افراد مستحق جزء دهک ۱۰ به شمار آمدند که دولت باید تجدیدنظر کند افزایش قیمت‌ها مخصوصا در بخش خوراکی موجب رنج و تعب مردم عزیز شده است، دولت محترم هر چه سریعتر تدبیر کتند.

وی افزود: واقعا برخی اقلام غذایی از سفره برخی مردم برداشته شده و صف مرغ، شیر، لبنیات و تخم مرغ حدود ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده و این زنگ خطر سلامت را به صدا درآورده است، افزایش قیمت دارو مساله‌ای نیست که از کنار آن به راحتی عبور کرد، وزارت محترم بهداشت هر چه سریعتر اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: از سفر ریاست محترم جمهور به استان مرکزی واقعا تشکر می‌کنم، آقای رییس جمهور اجرایی شدن مصوبات بسیار مهم است، چرا امید مردم را برافروخته نگاه دارید، حقابه مردم از سد کوچری برغم تاکیدات مکرر به وزیر محترم هنوز اجرایی نشده است، آقای وزیر نوشدارو پس از مرگ سهراب اتفاق نیفتد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رتبه‌بندی معلمان قانون است، دولت باید این قانون را اجرا کند، متاسفانه تاخیر در اجرایی کردن یا تدوین آئین‌نامه به نحوی که مغایر با قانون باشد به هیچ‌وجه پذیرفته شده نیست، قانون ۱۵ درصد معادن قانون است، دولت به قانون عمل کند، مسکن ملی در برخی نقاط هنوز در حد حرف باقی مانده است، متاسفانه تضمین لازم برای وام مسکن روستایی توسط معاونت رییس جمهور انجام نشد، آقای میرکاظمی اقدام کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->